A Passionate Revenge

A Passionate Revenge His vow of vengeance Vido Pascali could never forget his impoverished childhood or Anna Willoughby s part in it He would have revenge His settling of old scores Vido became a millionaire and bought An

  • Title: A Passionate Revenge
  • Author: Sara Wood
  • ISBN: 9780373124619
  • Page: 403
  • Format: Mass Market Paperback
  • His vow of vengeance Vido Pascali could never forget his impoverished childhood or Anna Willoughby s part in it He would have revenge His settling of old scores Vido became a millionaire and bought Anna s family home hiring Anna as his cook How convenient that an irresistible attraction still simmered between them His passionate revenge Anna soon discovered soHis vow of vengeance Vido Pascali could never forget his impoverished childhood or Anna Willoughby s part in it He would have revenge His settling of old scores Vido became a millionaire and bought Anna s family home hiring Anna as his cook How convenient that an irresistible attraction still simmered between them.His passionate revenge Anna soon discovered some harsh truths Vido had seduced her as retribution and she d gotten pregnant

    One thought on “A Passionate Revenge”

    1. Jadi gini, karena sesuatu dan berbagai hal saya bergabung dengan grup cemar. Karena saya orangnya polosan, saya bilang deh ke salah satu gurunya saya mau dong dipinjemin harlequin atau apalah apalah. Udah dipinjemin akhirnya saya malah tertekan malah baca buku ini. Ini manusia ya napsunya kok ga bisa dikaretin. Cuma liat doang aja udah napsuan.Eniwe kalo dr segi cerita juga bosenin walaupun alurnya ga lambat2 amat. Yg bikin meh lagi endingnya pake ada yg kecelakaan-__________- untung ga sampe hi [...]

    2. plastic surgery to hide long nose. Teenage romance. Grandfather breaks them up and fires his mother. Mother dies before he gets rich. Comes back for revenge. He hires her as cook. He breaks up her engagement. They become lovers. She is in accident and gets scar on face so leaves he looks for her and when he finds her they reconcile

    3. Pertama baca, jujur buku ini membosankan. Terlalu banyak deskripsi perasaan yang dieksplorasi. Buat penyuka prolog yang 'menghentak' akan segera menutup buku dan melupakannya. Tapi penggemar cerita romatis yang manis saya sangat menyarankan buku ini. Oke, saya mengaku, saya penggemar cerita yang membuat tokoh laki-laki menderita di kisah roman, ini yang membuat saya tahan melanjutkan membaca buku ini walau prolognya benar-benar punya aji sesirep^^Setelah bagian awal yang membosankan itu ceritany [...]

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *