The Australian's Marriage Demand

The Australian s Marriage Demand The wrong bed When Jasmine wakes up the morning after a society wedding she s in Connor Harrowsmith s bed It seems nothing actually happened But then she s snapped by the Sydney paparazzi as she stum

  • Title: The Australian's Marriage Demand
  • Author: Melanie Milburne
  • ISBN: 9780373124497
  • Page: 378
  • Format: Paperback
  • The wrong bed When Jasmine wakes up the morning after a society wedding, she s in Connor Harrowsmith s bed It seems nothing actually happened But then she s snapped by the Sydney paparazzi as she stumbles from Connor s hotel room, half undressed Creates a scandal With both their reputations at stake, Connor demands they wed Jasmine has no choice but to agree, knowiThe wrong bedWhen Jasmine wakes up the morning after a society wedding, she s in Connor Harrowsmith s bed It seems nothing actually happened But then she s snapped by the Sydney paparazzi as she stumbles from Connor s hotel room, half undressed Creates a scandalWith both their reputations at stake, Connor demands they wed Jasmine has no choice but to agree, knowing that Connor is not just thinking of a marriage on paper.And a reluctant bride

    One thought on “The Australian's Marriage Demand”

    1. Bingung nih,kurangnya buku ini d mana ya,kok gak bs bkin aku enjoy bacanya.Mgkin krn ku gak bgtu suka sm sosok Jasmine,ato knp ya?Dont know whyyyyyyy.2,5 deh.Meski sdkit skip2,setidaknya aku msh mau ngintip endingnya.

    2. رواية هروب إلى نارهتحكي الروايه عن ياسمين المختلفه عن عائلتها بالشكل والطباع ايضا مما يوقعها بمشاكل معهمتستيقض صبيحة زفاف اختها لتجد نفسها بسرير كونور اشبين العريسفتجبر على الزواج منه هربا من الفضيحهروايه رومانسيه كعادة روايات احلام تقرأ للمتعه فقطاول كتاب اقراءة لعام 2017 [...]

    3. Jasmine selalu dianggap pembuat masalah dalam keluarganya. Sebagai anak seoran pendeta, apa yang dilakukannya mencemarkan nama baik keluarganya. Pertama, ketika dia tertangkap basah sedang berduaan dengan gurunya, dan kali ini media meliputnya keluar dari kamar hotel seorang playboy, Connor Harrowsmith. Jasmine sendiri tidak lagi berusaha membela dirinya. Dia tahu, apapun yang dikatakannya tidak akan didengarkan lagi oleh ayahnya. Bahkan ketika ayahnya memberikan ultimatum bahwa dia harus menika [...]

    4. Hadeuhhh,,ini ceritanya bnr2 deh ga masuk akalaya2 wae yah si pengarangnya mengumpulkan semuanya diending cerita. apa coba maksudnya,,bener2 membingungkan deh krn diawal cerita sama sekali tidak ada unsur2 kesananya.Jadi endingnya itu si Jasmine bukanlah anak dari Elias dan Francess melainkan anak dari adik angkat Elias. Selama ini si Connor, yang merupakan kakak tiri dari Fin (suami dari Sam yang adalah adiknya si Jasmine) sudah tahu kalo Jasmine bukan anak kandung dari Elias dan Francess, Conn [...]

    5. De vez en cuando pasa que uno necesita de un libro de lectura ligera,pero no por eso poco atractivo! Si eso ocurre,este libro es para situaciones asi! Con personajes con un pasado complejo unidos por la fuerza del destino en un amor fuerte y altamente sexual! Y aun cuando se "odian" no pueden vivir separados y necesitan del otro para afrontar sus demonios.Y es asi que sin pensarlo terminas derramando lagrimas sin siquiera haberlo deseadoMe encanta leer novelas asi! Que te ponen la piel de gallin [...]

    6. For a Harlequin Romance novel, the plot was pretty predictable, but I'm a sucker for standard romance stories.While the idea of being forced into marriage because of circumstance is basically unheard of these days, the main character Jasmine, was very good. I absolutely loved her stubborn personality and how she was willing to cross lines just to upset her parents. Some people say immature, I say BA.Conner on the other hand was somewhat a mystery, in a good way. Jasmine's perspective of him is h [...]

    7. هروب الى ناره ميلاني ميلبورن لم تتوقع ياسمين ان تسيتقظ صبيحة زفاف اختها , لتجد بقربها كونور هارو سميث اشبين العـريس !بدا الامر كانها ارتكبت غلطة شنيعة مع انه لم يحصل بينهما شيء وما ان خرجت من غرفة كونور في الفندق حتى واجهتها عدسات التصوير والصحفيون وكانت الفضيحة !اصر كونور عل [...]

    8. I read this after hearing a NPR article on the romance novel industry. The program piqued my curiosity, so I decided to read a few romance novels to see what they were about

    9. Awal cerita sih lumayan suka. Love n hate gitu lah, tapi ujungnya gagal paham. Napa jd mslh silsilah keluarga, sih?

    10. suka deh ma neh buku,kasian jasmine.lalu dianggap pembuat masalah mert juga karena skandal,tapi suka deh ma connor

    11. Nggak tahu deh, akunya yang terlalu rewel apa emang Heroine nya SUPABIYATCH.1.5 bintang untuk menghargai rasa cinta Connor. And this Jasmine girl should go and rot in hell. bye!

    12. suka banget ma alurnyma2 jadi dianngp biang keladi dikeluargany.yg 1 terkenal sbg wanita penggoda n pembuat masalah,yg co terkenal sbg playboy.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *